گرین گروپ

گوگل ابزارهای جدید مدیریت رضایت کاربران را برای تبلیغ‌کنندگان معرفی کرد

گوگل ابزارهای جدید مدیریت رضایت کاربران را برای تبلیغ‌کنندگان معرفی کرد

گوگل ابزارهای جدید مدیریت رضایت کاربران را برای تبلیغ‌کنندگان معرفی کرد

به گزارش گرین گروپ به نقل از searchenginejournal ، گوگل تنظیم مدیریت رضایت یکپارچه را در سراسر پلتفرم‌های تبلیغاتی خود معرفی می‌کند و با چهار CMP همکاری می‌کند تا انطباق با حریم خصوصی را برای تبلیغ‌کنندگان ساده کند.

گوگل تغییراتی در ابزارهای مدیریت رضایت خود اعلام کرده است تا با چالش‌هایی که تبلیغ‌کنندگان با مقررات در حال تغییر حریم خصوصی مواجه هستند مقابله کند.

طبق گفته جینی ماروین، رابط تبلیغات گوگل، تنظیم جدید پلتفرم مدیریت رضایت یکپارچه (CMP) در هفته‌های آینده در سراسر جهان اجرا خواهد شد.

معرفی: تشخیص تگ + تنظیم جدید مدیریت رضایت در Google Ads، Google Analytics و Google Tag Manager.

تشخیص برچسب‌ها: اینجا جایی است که می‌توانید اطلاعیه‌هایی درباره مشکلات احتمالی تنظیم اندازه‌گیری و نحوه رفع آن‌ها را پیدا کنید، مانند:

به روزرسانی مدیریت رضایت کاربر

این به روزرسانی با چندین شریک CMP گوگل در رابط کاربری Google Tag در سراسر Google Ads، Google Analytics 4 و Google Tag Manager ادغام شده است.

تغییر مذکور بر نحوه مدیریت بنرهای رضایت و استقرار حالت رضایت توسط تبلیغ‌کنندگان تأثیر می‌گذارد.

ماروین گفت:

“کار با یکی از شرکای CMP گوگل معمولاً ساده‌ترین راه برای مدیریت بنر رضایت و استقرار حالت رضایت است. اکنون تنظیم حالت رضایت در رابط کاربری Google Tag به‌طور مستقیم با بسیاری از این شرکا ادغام می‌شود.”

گوگل ابزارهای جدید مدیریت رضایت کاربران را برای تبلیغ‌کنندگان معرفی کرد

ویژگی‌های تنظیمات جدید

تنظیمات یکپارچه CMP شامل موارد زیر است:

  • راهنمایی در رابط کاربری محصول
  • ادغام با ارائه دهندگان مختلف CMP
  • گزینه‌ها برای نصب بنر

شرکای CMP فعلی

در حال حاضر چهار ارائه دهنده CMP با تنظیمات جدید ادغام شده اند:

  • consentmanager
  • Cookiebot توسط Usercentrics
  • iubenda
  • Usercentrics

زمینه گسترده

این به‌روزرسانی در پی تغییرات اخیر در شیوه‌های حفظ حریم خصوصی دیجیتال و مقررات مربوط به آن صورت گرفته است.

اوایل امسال، گوگل API حالت رضایت خود را با دو پارامتر جدید جمع‌آوری رضایت به‌روزرسانی کرد.

گوگل در یک پست وبلاگی اشاره کرد:

“با تکامل مقررات حریم خصوصی و تغییر فناوری‌ها، ما به ساخت ابزارهایی ادامه داده‌ایم که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند در حالی که به انتخاب مصرف‌کننده احترام می‌گذارند، موفق شوند.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا